با سلام و احترام
پروژه مذکور جهت ثبت هزینه های مرتبط با ساختمان سازی در محیط اکسل می باشد که قابلیت های ذیل را داشته باشد
1- صفحه اول به صورت فرم ورودی اطلاعات درخصوص ثبت هزینه ها
2- صفحه دوم دیتا بیس کلی اطلاعات ثبت شده در ورودی باشد.
3- صفحه سوم نمای کلی خلاصه هزینه ها باشد
4- صفحات بعدی به تفکیک تفصیلی مشخص شده مثلاً صفحه آرماتوربند/ صفحه سنگکار/ صفحه مهندس ناظر/ صفحه سیمانکار/ صفحه هزینه های آبدارخانه و پذیرایی و … باشد
5- کل عناوین اعلامی قابلیت ویرایش داشته باشد و قابلیت اضافه کردن صفحات جدید با توجه به صفحه فرم ورودی اطلاعات داشته باشد و بتوانیم در صفحه سوم نمای کلی هزینه کرد یا همان خلاصه هزینه ها را مشاهده نمائیم.
6- کلیه صفحات قابلیت چاپ و همچنین جمع مبلغ در انتهای صفحه نمایش داده شود.

پیشنهادتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *