یکی از کاربردهای اکسل، تشکیل سریع و ساده بانک اطلاعاتی از اطلاعات مورد نیاز تمامی مشاغل می باشد. صاحبان مشاغل مختلف می توانند به سادگی اطلاعات مشتریان و طرف حسابهای خود را وارد اکسل نمایند و در مواقع لزوم به این اطلاعات دسترسی پیدا نموده و یا تجزیه و تحلیلهای خاصی را جهت بهبود تجارت خود انجام دهند.

ایجاد بانک اطلاعاتی در اکسل

استخراج اطلاعات از سایت نیازمندیها و ورود آنها به اکسل

اگر به دنبال توسعه شغل خود هستید و به دنبال داشتن بانک اطلاعاتی از مخاطبین خود هستید ما می توانیم این کار را برای شما انجام دهیم.

ما می توانیم رباتهایی را طراحی کنیم که در سایتهای نیازمندی مختلف مانند دیوار، شیپور و نیاز روز به دنبال مخاطبین خاص شما در مناطق مختلف و شهرهای مورد نظرتان بگردند و با ایجاد بانک اطلاعاتی در اکسل، اطلاعات این مخاطبین را برای اقدامات بعدی در اختیار شما قرار دهیم.

شما می توانید به مخاطبین مورد نظر پیامک ارسال نموده و شغل و کالای خود را معرفی نمایید و یا با ایجاد گروهها و کانالهای مختلف در واتساپ و تلگرام و اینستاگرام، از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه شغل خود در دوران کرونا و بعد از آن استفاده نمایید.

همچنین می توانید با استفاده از امکانات گسترده اکسل در زمینه تجزیه و تحلیل اطلاعات و همچنین داده کاوی در محیط اکسل، به نتایج بسیار جالبی در مورد موفقیت شغل و حرفه خود دست پیدا کنید.

استخراج اطلاعات از سایتهای هدف و ورود به اکسل

بسیاری از وب سایتهای شرکتها و خدمات، شامل شماره تلفن، آدرس پیج اینستاگرام و سایر اطلاعات به درد بخور در زمینه شغل و حرفه شما می باشند. به عنوان مثال شما می خواهید در گوگل عبارت خشکبار را سرچ نمایید و تمامی سایتهایی که شامل این عبارت کلیدی هستند را بررسی و اطلاعات مورد نظر خود را از این سایتها استخراج نمایید. ما با طراحی رباتهای اکسل، آماده انجام این نوع خدمات به صورت کاملا اتوماتیک برای شما هستیم.

تهیه هر نوع بانک اطلاعاتی در اکسل

با توجه به امکانات گسترده اکسل در زمینه تولید بانک اطلاعاتی و همچنین امکانات بسیار زیاد آن در تجزیه و تحلیل و داده کاوی، ما آماده تهیه بانک اطلاعاتی در اکسل و آموزش توسعه و انجام تجزیه و تحلیل به شما هستیم.

پیشنهادتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *